Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

17 Νοέμβρη!!!!

Καλημέρα σε όλους και όλες σας!!!Ξέρετε τι μέρα είναι σήμερα,σωστά;Φυσικά και ξέρετε!Είναι 17 Νοέμβρη......επέτειος του Πολυτεχνείου!Μερικοί πιστεύουν ότι αυτά που μας λένε κάθε χρόνο στα σχολεία για αυτό είναι βλακείες....ε, όχι λοιπόν δεν είναι!Είναι μια πικρή αλήθεια που ίσως αυτή τη στιγμή επαναλαμβάνεται...αλλά με διαφορετικά πρόσωπα,διαφορετικούς δικτάτορες και διαφορετικές συνέπειες!Θα πείτε τώρα αυτό που κολλάει με το stardoll;Δεν κολλάει.Είναι όμως μια εθνική γιορτή και πρέπει να αναφερθεί!!!Όταν οι φοιτητές κρεμάστηκαν από τα  κάγκελα της πύλης,όταν σκαρφάλωναν στους τοίχους του Πολυτεχνείου και τραγουδούσαν πότε θα κάνει ξαστεριά είχαν ένα όραμα....μια Ελλάδα με ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!Ακόμα και όταν έπεσαν στο χώμα ήλπιζαν για ένα καλύτερο αύριο!Πολλοί θα έχετε ακούσει τους μεγάλους να λένε ότι ο άνθρωπος θα μπορούσε να κάνει τα πάντα για τα λεφτά.........δεν έχουν άδικο!Όταν φώναζαν:<<Είμαστε άοπλοι,είμαστε άοπλοι!>>καλούσαν τους συμπολίτες να τους βοηθήσουν! Ορίστε μερικές εικόνες:
Polytexneio.JPG

Αυτά για τώρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

New In Basics!!!

Γεια σας!!!!!!Από ότι καταλάβατε έβαλαν καινούρια ρούχα στο Basics!!!

Είναι πολύ ωραία τα ρούχα αυτά!!



Eπείσης και άλλες αλλαγές...







Εμένα βολικό μου φένεται....εσείς τι λέτε???

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Αν κάποιος ξέρει πως να βάλω το chatango στο blog αυτό ας μου πει!
Λοιπόν,σε πολλούς έχει έρθει αυτό το μήνυμα:
Το Stardoll έχει κάνει makeover στην κοινωνική κορδέλα! Έχουμε τοποθετήσει την κορδέλα στο κάτω μέρος της σελίδας για να μπορείς εύκολα να μιλάς με τους φίλους σου και να διαβάζεις broadcasts παίζοντας στο Stardoll!
Πάλι το άλλαξαν!Πόσες αλλαγές θα κάνουν πια?Ακόμα δεν συνήθισα το old desing όπως λέει και στην εικόνα το άλλαξαν......μπορεί όμως να μην είναι και τόσο κακό!Εσείς τι λέτε?

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Καλωσήρθατε στο Blog StardollNews !!!!Εδώ θα μιλάμε για το stardoll και όχι μόνο,θα γίνονται διαγωνισμοί για writters και φυσικά ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!Προς το παρών το Blog δεν θα αρέσει σε πολλούς γιατί είμαστε ακόμα στην αρχή...μετά όμως θα πάμε καλήτερα!!!!Σε αυτό το άρθρο θα σας πω για μια πολύ ωραία ταινεία το Spirited Away!!!Είναι του Γιαπωνέζου συγγραφέα Hayao Miyiazaki 
                                                                
Είναι μια ιστορία για ένα κορίτσι που ανακαλύπτει έναν άλλο κόσμο!!!Ορίστε η περιγραφή της:
Η 10άχρονη Τσιχίρο και οι γονείς της κατευθύνονται προς το νέο τους σπίτι στα προάστια,όταν ο πατέρας της αποφασίζει να κόψει δρόμο μέσα από ένα δύσβατο δρομάκι,που καταλήγει σε αδιέξοδο.Εκεί ανακαλύπτουν μία παράξενη,ερημική πολιτεία και ενώ κάνουν βόλτα στους άδειους δρόμους της,οι γονείς της Τσιχίρο θα υποστούν μια μυστηριώδη μεταμόρφωση...Το μικρό κορίτσι θα χρειαστεί να δείξει όλο το κουράγιο της για να απελευθερώσει τους γονείς της και να επιστρέψουν μαζί στον ελεύθερο κόσμο.Και για να τα καταφέρει ,θα πρέπει να αντυμετωπίσει μάγισσες,πνεύματα και κάθε λογής θαύματα,με τη βοήθεια του Χακού,ενός παιδιού με μαγικές ικανότητες.
    Είναι πολύ ωραία ταινεία και δεν θα χάσετε τίποτα αν την δείτε!!!!!!!