Καλημέρα σε όλους και όλες σας!!!Ξέρετε τι μέρα είναι σήμερα,σωστά;Φυσικά και ξέρετε!Είναι 17 Νοέμβρη......επέτειος του Πολυτεχνείου!Μερικοί πιστεύουν ότι αυτά που μας λένε κάθε χρόνο στα σχολεία για αυτό είναι βλακείες....ε, όχι λοιπόν δεν είναι!Είναι μια πικρή αλήθεια που ίσως αυτή τη στιγμή επαναλαμβάνεται...αλλά με διαφορετικά πρόσωπα,διαφορετικούς δικτάτορες και διαφορετικές συνέπειες!Θα πείτε τώρα αυτό που κολλάει με το stardoll;Δεν κολλάει.Είναι όμως μια εθνική γιορτή και πρέπει να αναφερθεί!!!Όταν οι φοιτητές κρεμάστηκαν από τα κάγκελα της πύλης,όταν σκαρφάλωναν στους τοίχους του Πολυτεχνείου και τραγουδούσαν πότε θα κάνει ξαστεριά είχαν ένα όραμα....μια Ελλάδα με ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!Ακόμα και όταν έπεσαν στο χώμα ήλπιζαν για ένα καλύτερο αύριο!Πολλοί θα έχετε ακούσει τους μεγάλους να λένε ότι ο άνθρωπος θα μπορούσε να κάνει τα πάντα για τα λεφτά.........δεν έχουν άδικο!Όταν φώναζαν:<<Είμαστε άοπλοι,είμαστε άοπλοι!>>καλούσαν τους συμπολίτες να τους βοηθήσουν! Ορίστε μερικές εικόνες:








Αυτά για τώρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!
Αυτά για τώρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!












