Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Εμείς και εσείς!♥

Γεια σας! Χαίρομαι που είμαι writter αυτού του υπέροχου blog. Το κυρίως θέμα του blog είναι τα νέα από το ποσύγνωστο παιχνίδι, το Stardoll. Ό,τι νέο θα υπάρχει, θα προσπαθούμε (άμα βρίσκουμε χρόνο και από τα μαθήματα) να το αναβάζουμε και να σας ενημερώνουμε για το κάθε τι. Επίσης, εμένα στο Stardoll με λένε lolmariaPurple ενώ την Όλγα την λένε ILoveGR

lolmariaPurple: http://www.stardoll.com/el/user/?id=154406386
____
IloveGR:  http://www.stardoll.com/el/user/?id=175138961

Σας ευχαριστούμε πάρα μα πάρα πολύ! ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου